Jak wygląda wesele z ZM Revers + DJ?
Zdarza się, że stoicie przed dylematem: Zespół czy DJ?
Zespół ma wiele zalet, ale często słyszy się też negatywne opinie. Być może byliście na imprezie, gdzie zespół nie sprostał oczekiwaniom? Znajomi straszą Was, że przyjedzie kilka osób, które będą fałszować, źle wyglądać, grać przeważnie disco polo lub jakieś starsze rytmy. Wybieracie więc DJ – a. Przynajmniej „puści” piosenki w oryginałach.
Niestety szybko się okazuje, że DJ nie wykona wszystkich elementów, których oczekują Goście. Zaczyna się więc poszukiwanie „dodatków” czyli np. akordeonisty, żeby zagrał przy Błogosławieństwie lub poprowadził biesiadę za stołami. To z kolei powoduje wzrost kosztów… i często okazuje się, że jak wszystko podliczycie to taniej wychodzi skorzystać z oferty zespołu.
Co w tej sytuacji proponujemy?
Oferujemy możliwość usługi: zespół + DJ (za DJ- a nie dopłacacie, jest w cenie zespołu).
Czas z zespołem zadowoli miłośników dźwięku akustycznego, a gdy zapragniecie usłyszeć oryginalne wersje ulubionych piosenek z konsolety DJ – a, zmieniamy imprezę na Disco. I tu uwaga! Instrumenty na scenie pozostają !!!
Co to oznacza? Otrzymujecie usługę DJ – a z repertuarem, jaki tylko sobie wymarzycie, plus na żywo akordeon, saksofon, perkusja akustyczna !!!
Kochani to jest to czego obecnie szukacie !!!
Podsumowanie:
1. Oprawa muzyczna w Waszych domach, skład 5 osób – 4 Panów i Pani, instrumenty
2 akordeony, saksofon, tamburyn
2. Przywitanie przed salą: akordeon, saksofon, tamburyn
3. Na sali w/w instrumety + 2 keyboardy, gitara elektryczna, perkusja akustyczna, pozostały sprzęt muzyczny
4. Profesjonalne nagłośnienie oraz oświetlenie
5. Bogaty repertuar. Wokal damsko-męski, wszyscy śpiewamy. Hity starsze w nowoczesnej odsłonie oraz aktualne hity list przebojów. Piosenki zagraniczne, polskie czy disco polo (wszystko według potrzeb, ustalane indywidualnie ok. 2 m – ce przed imprezą)
6. Wszelkie zabawy za stołami, na parkiecie, oczepiny ustalane indywidualnie 2 m – ce przed imprezą
7. Liczne utwory grane solo na saksofonie lub akordeonie
8. Na scenie według potrzeby wszystkie instrumenty do Waszej dyspozycji
Chcesz więcej lub mniej danego instrumentu? Ty o tym decydujesz!
9. Organizujemy liczne zabawy na parkiecie z muzyką na żywo: saksofon, akordeon. Wychodzimy do Was i razem robimy weselne SHOW.
10. Dla spragnionych mocnego BIT’u wprowadziliśmy składankę znanych hitów TECHNO, czyli piosenki z oryginalnym wokalem, plus improwizacja akordeonu / saksofonu.
11. Wiele innych atrakcji z uwzględnieniem Waszych sugestii
12. Klient decyduje ile ma grać zespół, a ile DJ.
13. Klient wybiera, czy DJ ma grać z instrumentami.
14. A może wybierzecie DJ – a ze sporadycznym dogrywaniem na instrumentach lub stwierdzisz, że Zespół już zagrał, a teraz chcesz wersje oryginalne (tylko DJ).
Możliwości jest wiele. Usługa bardzo elastyczna, dopasowana do Waszych pomysłów oraz potrzeb !!!
Stworzyliśmy PLAN WESELA, abyście mieli jak najlepiej zobrazowany jego przebieg, a za razem (w przypadku podpisania umowy) w prosty sposób ustalić niezbędne szczegóły. Plan udostępniamy przyszłym Parom Młodym do wydrukowania i wypełnienia w domu, bądź uzupełniamy wspólnie podczas spotkania.
Zasady są bardzo proste! Jeżeli odpowiednia opcja ma znaleźć się na Waszym weselu – zaznaczamy TAK oraz ewentualnie uzupełniamy szczegóły w miejscach do tego przeznaczonych. Jeżeli nie jesteście czymś zainteresowani – zaznaczamy NIE.
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ
PLAN WESELA 2023
UWAGA! Plan wesela ustalamy co najmniej 2 miesiące przed imprezą!
Późniejszy kontakt lub jego brak uznajemy za przystanie na nasze propozycje!
Revers
+ DJ
rozpoczyna pracę:
1. Wyjazd u Pana Młodego TAK NIE
– 3 Panów i Pani: dwa akordeony, saksofon oraz tamburyn, za dopłatą skrzypce
Gramy kilka utworów, prowadzimy Błogosławieństwo, zapraszamy Pana Młodego do swej przyszłej małżonki, wyprowadzamy marszem.
2. Ostatni kawalerski kieliszek TAK NIE
– 3 Panów i Pani: dwaakordeony, saksofon oraz tamburyn, za dopłatą skrzypce
Zatrzymujemy się w drodze do Pani Młodej. Pan Młody wypija ze swoimi gośćmi po raz ostatni kieliszek wódki(lub więcej ) jako kawaler, a my w tle przygrywamy kilka utworów.
3. Wyjazd u Pani Młodej TAK NIE
– 3 Panów i Pani: dwa akordeony, saksofon oraz tamburyn, za dopłatą skrzypce
Przyjeżdżamy wcześniej przed Panem Młodym, gramy kilka utworów, następnie wprowadzamy z marszem Pana Młodego, kilka utworów, zapowiadamy Błogosławieństwo, zapraszamy gości na Uroczysty Ślub Święty, wyprowadzamy marszem.
Jeśli jest blisko do Kościoła, odprowadzamy przyszłych Państwa Młodych oraz ich gości grając na w/w instrumentach.
4. Przywitanie Państwa Młodych oraz ich gości przed salą TAK NIE
– 3 Panów: akordeon, saksofon, tamburyn
5. Sto lat za zdrowie Państwa Młodych
* Mnogaja Lieta TAK NIE
7. Barka (1 i 4 zwr. + ref.) TAK NIE
8. Pierwszy posiłek
Kiedy wszyscy spożywają pierwszy posiłek saksofonista gra solówki „do kotleta” , przechadzając się w okolicach stołów. Opcją dodatkowo płatną są skrzypce.
* Zapoznanie gości (śpiewając) TAK NIE
9. Pierwszy taniec
Gdy wszyscy skończą posiłek zapraszamy Młodą Parę do pierwszego tańca.
Tutaj macie Państwo możliwość wyboru „swojej” piosenki. Zagramy Wam to, co będziecie chcieli. Prosimy o wpisanie tytułu i wykonawcy poniżej.
…………………………………………………………………………….
10. Impreza weselna
Po pierwszym tańcu rozpoczynamy imprezę weselną, w trakcie której nie tylko występujemy na scenie, ale zachęcamy Gości do udziału w zabawach, przykładowo:
Za stołami:
a) biesiada złożona z kilku piosenek TAK NIE
c) miesiące (przeważnie grane po oczepinach) TAK NIE
e) gorzka wódka, a po niej zawsze sto lat
Proszę zaznaczyć czy Państwo Starsi chcą słodzić TAK NIE
Na parkiecie:
Po każdym gorącym daniu zapraszamy na parkiet. Repertuar dostosowujemy pod preferencje Gości. Chętnie gramy również tematyczne bloczki muzyczne, czyli zestaw kilku piosenek w jednym stylu muzycznym, często nakładamy wówczas przebrania, rozdajemy gadżety.
Proponowane bloczki:
Hity lata / Hity cygańskie / Lata 60′ 70′ 80′/ Techno Set
a) wężyki
· jedzie pociąg z daleka TAK NIE
· lambada TAK NIE
· samba TAK NIE
· weselny pyton TAK NIE
b) zapoznanie na parkiecie tańcząc
Panie tworzą kółeczko wewnętrzne, Panowie zewnętrzne, które poruszają się w przeciwną stronę. Kiedy muzyka się zatrzymuje Panie odwracają się i tańczą z najbliższym Panem.
c) pociąg (podróż po Krajach Świata): TAK NIE
Należy zebrać maksymalną ilość osób, które ustawiają się jedna za drugą “w wagoniki”, a następnie do muzyki jedzie pociąg z daleka, zaczyna się taniec. Zespół, co jakiś czas przerywa muzykę i oznajmia, do jakiej stacji, w jakim kraju goście dojechali. “Pociąg” wciąż przemieszczając się zaczyna tańczy taniec narodowy, np.: we Francji KanKana, w Rosji Kazaczoka, w Wiedniu Walca itd. (w rytm odpowiedniej muzyki).
d) różne dedykacje:
Przykładowo – od Państwa Młodych: Rodzicom chrzestnym, Dziadkom TAK NIE
………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………..
11. Podziękowania Rodzicom TAK NIE
Podziękowanie odbywa się przed oczepinami lub bezpośrednio po, przed tortem. Poniżej zanotujcie Wasz wybór, ewentualnie inny pomysł:
…………………………………………………………………………………………………………………………..
Zapraszamy Rodziców Pary Młodej na środek parkietu. Składacie podziękowania:
a) przez mikrofon TAK NIE
b) „kameralnie” między sobą TAK NIE
c) za naszym pośrednictwem – śpiewamy „Sto lat” Rodzicom TAK NIE
d) następnie gramy utwór, przykładowo:
– Mam cudownych rodziców – Urszula Sipińska
– Mamo – Akcent
– Dla rodziców – Cliver
– To dzięki wam – Preludium
– Waltz dla Rodziców – Bayer Full
Wasz wybór to ……………………………………………………………………………………
12. Tort weselny
Tutaj proszę podkreślić kiedy na parkiet wjedzie tort weselny:
Po oczepinach / Wcześniej
Jeżeli wcześniej, to kiedy?
……………………………………………………………………………………….
OCZEPINY
Tradycyjnie, o północy przerywamy zabawę na parkiecie i rozpoczynamy oczepiny. Aby były one świetną zabawą, a nie „wymęczeniem” Gości, nie powinny trwać zbyt długo. Proponujemy ułożyć konkurencje według schematu:
– mucha, welon
– 1 zabawa dla „Państwa Sprytnych”
– 1 zabawa dla Młodej Pary (można pominąć)
– 2 lub 3 zabawy dla Gości
–
Zaczynamy klasycznie, czyli zapraszamy wszystkie panie i panów stanu wolnego po czym przechodzimy do rzucania za siebie welonu/wianka przez Panią Młodą oraz muchy przez Pana Młodego. “Panna” i kawaler którzy złapią artefakty zostają nazwani przyszłą “Parą Młodą” bądź “Parą Sprytną”.
1. Rozpoczynamy Zapoznanie przyszłych „Młodych”
Mogą to być:
a) oświadczyny
b) wspólny śpiew akapella 100 lat „Państwu Młodym”
c) pokaz tańca
g) majestatyczne wyjście ku drzwiom w celu odbycia nocy poślubnej
Wpiszcie (literki) lub własny pomysł:
…………………………………………………………………………………………………………………
2. Przechodzimy do zabawy z Młodymi:
a) tabliczki
Młodzi siadają tyłem do siebie. Pan Młody ma tabliczkę, na której z jednej strony znajduje się napis “Ja”, z drugiej “Ona”, a Panna „Ja”, z drugiej “On”. Zadaje się im podchwytliwe pytania i muszą bez zastanowienia odpowiadać przez podniesienie tabliczki (kartki) np.:
Kto będzie gotował w domu obiadki?
b) horoskop
Podajecie po kilka nazw zwierząt. Najpierw Pani Młoda, następnie Pan Młody i przystępujemy do “odczytu”.
c) test na sprawność w noc poślubną
Pan Młody przyczepia sobie do paska długopis na sznurku, zawiązujemy oczy i następnie przy pomocy słownej Pani Młodej, nie używajac rąk J trafia do dziurki butelki, która stoi na parkiecie.
d) test na znajomość ciała małżonka
Zapraszamy kilka Pań na krzesełka, Pani Młoda siada wśród nich. Pan młody zasłania oczy i dotyka (kolano, nos,włosy,itp. )każdej z Nich. Tym sposobem odnajduje swoją małżonkę. Następnie na krzesełka siada kilku Panów itd.
W zależności od powodzenia odpowiedni komentarz od prowadzącego
Poniżej wpiszcie ( literki ) lub propozycję:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Zabawy z Gośćmi
Tutaj nie podajemy konkretnych zabaw – jest ich tak dużo, że można napisać o tym książkę. Nie chcemy również Państwa ograniczać, staramy się odpowiadać na potrzeby naszych Klientów, służąc jednocześnie poradą. Wszelkie szczegóły sugerujmy ustalić na spotkaniu przed weselem lub w korespondencji drogą internetową, telefonicznie, na rozmowie online.
Jeśli nie macie pomysłu co do zabaw oczepinowych, chętnie zaproponujemy Wam niebanalne, kulturalne i śmieszne konkurencje. Dbamy zarówno o rozrywkową stronę tej części imprezy, jak i o komfort osób uczestniczących w konkursach.
Po oczepinach zabawa do białego rana!
© ZM Revers- Zespół Muzyczny “Revers” | Wszelkie prawa zastrzeżone 2023.